2008. július 14., hétfő

Bor info / Wine info

Manapság mindenki legalábbis nagyon sokan úgy vélik bort készíteni könnyű.Kijelenthetem nem én kipróbáltam mert azt hittem de kemény fába vágtam a fejszém. Bízván viszont magamban úgy döntöttem mégis megpróbálom.Az eredmény elsőre 10 liter bor az nem rossz de amit küzdöttem vele az legalább háromszor annyi volt.Szóval itt bárki kérdezhet aki ugyanúgy mint én érez magában némi affinitást az iránt, hogy bort készítsen.

Készülőben van egy könyvem is éppen erre a témára összpontosítva bor kezdőknek a kezdetektől, ahonnan én is indultam.De erről majd később.

Nowadays everybody very many people believe it to prepare wine in that manner at least easy.I may declare it not I tried it because I believed it but I started hard tree my felling axe. I decided it after all trusting myself on the other hand in that manner I test it.the result at the first try 10 litres of wine it not bad but that I fought it was so much at least three times with him.anybody may ask here with a word who likewise than I feels some affinity for it alone in order for him to prepare wine.

A book of mine is focused on this topic in progress just wine for beginners because of the beginnings, from where I started.but from this direction then later.

Nincsenek megjegyzések: