2008. október 26., vasárnap

Az alapok

Szóval sikerült kiválasztani a földet és meg is lett tervezve hova mi és főleg mennyi kerül.
kb egy 200 m2-es terület az ami kiválasztódott ami majd az elkövetkezendő időkben még bővíthető ha van rá igény és főleg fedezet.Most 80 tőke szőlő lesz az első körben telepítve ennek a leendő területét kell előkészítenem hogy sikeres és főleg ne veszteséges legyen a telepítés.

Az eredeti kinézet ahogy a még meglévő szőlő élt benne

A föld kiválasztásánál figyelni kellett arra, hogy a terület fekvése a nyári napos óráinak a száma és a művelhetősége a lehető leg ideálisabb legyen.

Ezek után jöhetett aminek jönnie kellett! A takarítás. Persze előtte megvártam míg az ez évi termés beérik és le lett szüretelve, mert ugye a hűvösebb időkben jó ha van ami fűti az embert.
Szóval neki láttam és elkezdtem kiirtani a régi tőkéket illetve minthogy gyalog művelésű szőlő volt a karókat is ki kellett szednem végül.
Kezdtem a metszéssel majd a karók szedésével.

Az első munkafázis közben


Az első munkafázis befejeztével

Ekkor megmaradtak a fák és a tőkék amiket ki kellett még szedni de ez maradt már egy következő napra ugyanis az őszi napos órák száma rohamosan csökken és így már késő délután besötétedett.

A következő nap kezdtem a fák lombozatának leszedésével és annak eltakarításával. Mikorra ezt befejeztem pont száradt annyit a talaj is a reggeli köd után hogy már lehetett dolgozni rajta.

A fák lomja lehullott

A terület amikor már csak az ásóra és fejszére vár minden

Nincsenek megjegyzések: